داستانهای شگفت

وبلاگی در موضوعات مذهبی

داستانهای شگفت

وبلاگی در موضوعات مذهبی

داستان حدیث عکس و.... مذهبی

طبقه بندی موضوعی

پایداری انقلاب اسلامی

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۱۰ ب.ظ

نظام مقدس ایران شاید به باریکی مویی برسد اما هرگز نابود نمی‌شود


آیت الله روح الله قرهی تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم که فرمودند آمریکا  تقاص خسارت‌هایی را که به ما زد خواهد دید، گفت: حضرت آقا همیشه به طور حساب شده‌ صحبت‌هایی را بیان می‌فرمایند که نشان از تعقل و تفکر عمیق ایشان به مسائل مختلف است.

وی افزود: به عنوان مثال در قضیه برجام معظم له فرمودند: برجام نتیجه‌ای نخواهد داشت و همین شد و در این روزهای اخیر ما شاهد بودیم آمریکا دوباره تحریم‌هایی علیه افراد حقیقی و شرکت‌های حقوقی صادر کرد.

تولیت حوزه علمیه امام مهدی(عج) با بیان اینکه حضرت آقا در ماجرای حمله بچه گانه داعش به مجلس شورای اسلامی آن اقدام خبیثانه را ترقه بازی بیش ندانستند، ابراز کرد: اما در جواب این اقدام احمقانه، سپاه پاسداران با شلیک شش موشک به دیرالزور تلفات سنگینی بر پیکر داعش وارد کرد از این رو اگر ما بخواهیم جواب دشمنی دشمنان را بدهیم جوابی دندان شکن خواهد بود.

آیت الله قرهی در ادامه با اشاره به اینکه وعده مومنان براساس وعده خداوند بوده و شکست ناپذیر است، اظهار داشت: این وعده خداوند به مسلمانان است که به دشمنان جواب دندان شکن خواهد داد از این رو فرمایش معظم له مبنی بر تقاص از آمریکا اشاره به این وعده الهی دارد.

وی با اشاره به بخشی دیگر از کلام رهبری مبنی براینکه اسلام توطئه نمی‌کند ولی جواب توطئه‌گران را دندان شکن پاسخ می‌دهد، گفت: همانطور که در تاریخ ذکر شده در غزوات پیامبران و اولیای الهی آنان هیچگاه آغاز کننده جنگ نبودند و مسلمانان نیز با پیروی از آن بزرگان آغازگر جنگ نخواهند بود.

تولیت حوزه علمیه امام مهدی(عج) ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: زمان بزن در رو تمام شده است؛ کلام معظم له بیانگر آن است که هر اقدامی از سوی دشمن بی پاسخ نخواهد ماند. از زمانی که رهبر معظم انقلاب چفیه بر دوش مبارکشان انداختند نشان دادند که ما همیشه برای مبارزه با دشمن آماده هستیم و هر کاری که دشمن انجام دهد براساس آیات الهی او را جبران خواهیم کرد.

آیت الله قرهی در پایان خاطرنشان کرد: نظام مقدس ایران شاید به باریکی مویی برسد اما هرگز نابود نمی‌شود از این رو دشمنان باید پنبه را از گوششان خارج کنند و بدانند انقلاب با قدرت و قوت خود باقی خواهد ماند، جواب‌ توطئه گران طوری خواهد بود که ندانند از کجا خورده‌اند./۸۰۷/ت۳۰۲/ب.   emammahdy.com

  • رسول سبزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی