داستانهای شگفت

وبلاگی در موضوعات مذهبی

داستانهای شگفت

وبلاگی در موضوعات مذهبی

داستان حدیث عکس و.... مذهبی

طبقه بندی موضوعی

داشتن ویلای مجلل آقای دادستان شایعه است

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ب.ظ

شایعه تا واقعیت: پس از برخوردهای قانونی قوه قضائیه با مجرمان و همچنین اظهارنظر دادستان کل کشور مبنی بر خورد با چهره‌های که از اعتماد مردم سوء استفاده می‌کنند و یا افرادی که در محیط های عمومی رفتارهای خلاف عفت عمومی انجام می‌دهند، پروژه حمله به حجت الاسلام منتظری در شبکه‌های اجتماعی کلید خورد.

درهمین راستا برخی صفحات فضای مجازی با انتشار تصاویری، ویلایی واقع در خیابان ثارالله تهران را به دادستان کل کشور منتسب کردند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد اگرچه حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور از ابتدای انقلاب قاضی برجسته ای بوده اما استعلامات اسناد کشوری نشان می‌دهد که هیچ زمین و ویلایی به نام وی وجود ندارد و تنها یک خانه مسکونی 200 متری به نام دادستان کل کشور ثبت شده که آن هم از ارث پدری شان و پول فروش خانه ای که قبل از انقلاب در قم داشته اند، خریداری شده است. حتی گفته می‌شود حجت الاسلام منتظری وامی برای خرید مسکن هم دریافت نکرده است.

گفتنی است ابتدای سال 95، آیت الله آملی لاریجانی با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس شعبه اول و رئیس کل دیوان عدالت اداری را به عنوان دادستان کل کشور منصوب کرد.

 

انتهای پیام/منبع:فارس

  • رسول سبزی

دزدی

منتظری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی